Otázky zvenčí

Co jste kdy chtěli vědět o křesťanství a evangelících a báli jste se zeptat...

Odpověď na příspěvek: Re: jediný zájem ... (levičácký chorál)

Od: Anonym: P.A.Semi---.pnet.netair.net )
Kdy: 02. 09. 2019 18:50
Předmět: Re: jediný zájem ... (levičácký chorál)

PAS: … tyhle a podobné levičácké coury … (chorál "For everyone born")
… takovými výpověďmi se sám diskvalifikujete …
Asi byl ten termín příliš silný? (Možná jsem měl spíš na mysli novozélandskou premiérku, která v úřadě porodila nemanželské dítě a je "coura" nejen ale také v klasickém smyslu tohoto slova…)
Jenže i tahle skladatelka, ona smilní s ďábelskou ideologií Marxismu. A nakazila tím od Nového Zélandu, přes Nebrasku někde na zapadlém venkově USA až po Českobratrskou církev na zapadlém venkově Evropy… A je ta píseň o to nebezpečnější, o co je to hezčeji udělané. A i když se to tváří Křesťansky, je to jen zabalený Marxismus. Také se takovým říká SJW (social justice warrior), a páchají tím svým prolhaným bojem mnoho zla (ne zrovna tihle zpěváci, ale sjw kolektivně).
Myslím, že děvka Zj17:1-5 se vztahuje nejen na Talmudisty (Taaluma Babli sefer, mátě smilstva a ohavnosti Země), ale potažmo i na Marxisty. Je to kolektivní fenomén, není to nějaká jedna "děvka" konkrétně… (i když se mocně snažili do téhle pozice dosadit loutku H.R.Clinton a zahrát ji jako individuální roli pro málo chápající, proto tak vřeštěli (proti Trumpovi) všichni ti, kteří jsou tahle děvka, když se jim to divadlo s HRC nepovedlo…) Takže ten termín "coura" nepovažuji za příliš přehnaný.
Jejich (marxistů) hlavní lež je v tom, že by spravedlnost (justice) měla znamenat rovnost (equality). A ještě horší to je - že by to prý mělo znamenat ani ne tak rovnost podmínek, jako spíš rovnost výsledků, takže je potřeba ty podmínky ztěžovat proti dobrým a správným, aby špatní a zlí a inferior (podřadní) dosahovali stejných výsledků?!
Je dobré, že jste mi k tomu nahrál Mt12:33
Vypěstujte krásný strom, a jeho ovoce bude krásné, nebo vypěstujte špatný strom, a jeho ovoce bude špatné. Vždyť strom se pozná podle ovoce.
Takže když zpívají "revising the roles of woman and man", myslí tím ale rozklad Rodiny a jejích vztahů, a jeho ovoce je již vidět, na Západě i u nás. Zkažené a špatné ovoce. (rozpad rodin, výchova dětí samotnými matkami způsobující další šíření lžiberalismu a nemorálnosti, a k tomu nyní gayové a transgender monstra vychovávající perverzní a queer děti…)
Jak zpívají "just and unjust … with need to forgive … mindset of mercy", vede mě to k zajímavé úvaze, komu a kdy se dá odpouštět. Je správné odpouštět tomu, kdo lituje svých provinění (hříchů). Můžete odpouštět tomu, kdo se provinil na vás, ale nemůžete mu už slepě důvěřovat, zejména když svých chyb nelituje a bude je pravděpodobně opakovat. (Ale takhle u stolu právě sedáte s lidmi, kterým důvěřujete…) Nevím, jestli můžete odpouštět někomu, kdo neublížil vám ale někomu jinému, protože když vy mu odpustíte ale poškozený ne, tak se stáváte spolupachatelem té křivdy? Nemůžete se ale stavět do role Boha a odpouštět a-priori (předem) všem viníkům, protože ti by se na to mohli spolehnout, že mohou beztrestně páchat zlo. (Jenže oni se v tom chorálu doslova do té role Boha stavějí - "God will delight, when we are creators of justice and joy", kde ale "justice" je jejich zkreslená představa, nespravedlivé odpouštění všeho všem a rovnost špatnosti s dobrem. To není spravedlnost a pokud vede do Úpadku, tak z toho Bůh radost nemá. Milost by měla zmírňovat nepřiměřené tresty, ale jen v takové míře, aby to nevedlo k celkovému úpadku. A leccos prostě trestá Karma, důsledky příčin, a tam nemáte v rukou její odpouštění…)
Viz Žalm 26, to je přesně o tomhle sedání za stolem se zlými:
Ps26:4-5 S lidmi marnými nesedám, a s ukrývajícími se nevejdu. V nenávisti mám shromáždění způsobujících zlo, a s nemravnými nebudu sedět.
Myslím, že je podstatný rozdíl mezi tím, kdo je jenom "nemravný" (zejména pokud jste tu definici "nemravnosti" rozšířili přes míru), ale nikomu tím neubližuje nebo nekřivdí, a mezi tím, kdo někomu druhému ubližuje, kdo způsobuje zlo. Jenže tahle levičácká píseň v křesťanském obalu, od N.Zélandu přes Nebrasku až do Čech ospravedlňuje i "abuser", někoho kdo ubližuje druhým…
Spravedlnost (justice) by měla být vyvažována i milostí (mercy), ale na tu se nelze spoléhat předem jakožto na a-priori zrušení a zmrzačení (maim) spravedlnosti a ospravedlnění všech viníků.
A ovšem ke stolu se svými dětmi si neposadíte někoho evidentně nemravného nebo nespravedlivého, protože by je tou svou nemravností nakazil. To, že mu odpustíte a nebudete ho nenávidět ještě neznamená, že dostane volnou ruku k nakažení všech dalších svou špatností. Což ale tahle marxistická píseň v křesťanském obalu požaduje…
Není rovnost mezi zkaženým a zdravým, mezi zlým nebo špatným a mezi dobrým. Je lepší být dobrý než být zlý nebo špatný. Je lepší být přímý (straight) než být zvrhlý (perverse). A není rovnost mezi mužem a ženou, ti se doplňují v páru (jsou komplementární), mají leckteré vlastnosti, které ta druhá polovina nemá dostatečné… Tady nelze říct lepší-horší celkově, i když by šlo hodnotit silnější-slabší v různých kategoriích na jednotlivých případech.
Ohledně vaší výtky z Mt5:22 - tam je specificky o tom, kdo říká o bratrovi, že je "Zbytečný" - ρακα (bible.pialpha.cz/dict?find=ρακα&iddict=4) od ריק H7386 "empty,vain,worthless". Já jsem ani neříkal ani si nemyslím, že by tihle neo-marxisti a sjw byli zbyteční a zanedbatelní. Jsou škodliví a je potřeba před nimi varovat, a je potřeba i opravovat ty, kdo do toho bludu padají nevědomky… Nemůžete tyhle verše z Mt5 zneužívat na umlčení kritiky a varujících hlasů!

Přidat příspěvek:


















Ověřovací kód