Odpověď na příspěvek: Sezonní pracovníci a marketing

Od: Anonym: Jan Kirschner <> ( ---.72.broadband6.iol.cz )
Kdy: 28. 05. 2014 00:33
Předmět: Sezonní pracovníci a marketing

K článku lze ještě doplnit, že sezoná nemusí být jen zimní a o letních prázdninách, ale v Herlíkovích je dost hostů i o jarních víkendech nebo podzimních svátcích. Při vyšší sezonní obsazenosti by si na baru nebo v kuchyni třeba rádi přivydělali studenti nebo důchodci, či různí živnostníci, kteří se mohou časově přizpůsobit. Věřím, že při dobré propagaci by se lidé našli.
Marketingovou pracovnici též nemusíme nutit lovit hosty :-) pro Chotěboř, Beleč a další střediska, ale třeba by si střediska s hosty mohla více vypomoci. Záměrem asi bylo, aby tuto koordinaci dělal (a možná že i dělal dobře) člověk na pozici programového pracovníka, z kterého jsme v článku trochu udělali obětního beránka. Pokud by se našlo dost sezonních pomocníků, věřím, že vlastní marketing by si vedení HD bylo schopno z větší části zajistit. O obsazennost střediska by se však nemělo usilovat za každou cenu v termínech, kdy není zájem. To přináší jen stres a špatnou náladu.

Přidat příspěvek:


















Ověřovací kód