Diskuze k odkazu: Noční úvahy

(http://didactylos.bloguje.cz/)

Poněkud tajemně vypadající osobní weblog se zřetelným zájmem o teologii.

Téma: komentář autorky

Od: Správci Evangnetu (Filip Keller) <>
Kdy: 23. 12. 2003 01:03
Předmět: komentář autorky

Navigace: link | přehled | fórum
Dobrý večer, všimla jsem si, že jste přidali odkaz na můj blog. Těší mne to,ale musím upozornit, že moje úvahy nejsou teologické. Studuji religionistiku na FF MU Brno. Sice se v poslední době věnuji počátkům křesťanství a také moje bakalářská práce je na toto téma, ale blog obsahuje i rubriky, týkající se jiných náboženských tradic. Doufám, že to nebude vaše čtenáře příliš šokovat, ale mytologie antiky a starověkého Předního východu, kterými jsem se už zabývala, ani náboženské tradice Indie, Číny a Japonska, kterým se chci věnovat od začátku roku 2004, asi nebudou to, co by u vás hledali. Pokud ovšem soudíte, že informace o jiných náboženstvích mohou být užitečné, další čtenáře ráda uvítám. Zdraví didactylos
Od: Anonym: ---.69.broadband3.iol.cz )
Kdy: 30. 05. 2005 21:22
Předmět: Re: komentář autorky