Otázky zvenčí

Co jste kdy chtěli vědět o křesťanství a evangelících a báli jste se zeptat...

Odpověď na příspěvek: Re: jediný zájem

Od: Anonym: P.A.Semi---.pnet.netair.net )
Kdy: 06. 09. 2019 12:59
Předmět: Re: jediný zájem

Zejména pokud mi vytýkáte délku, tak nekopírujte celý můj text do svého vlastního příspěvku… (V mém vydání tohle redukuji na "začátek … konec" a na těch třech tečkách je hint "tupá citace vypuštěna"). (Píšete "nikdo nečte", ale zde jste si to přečetl, a po zkušenostech, když tam napíšu něco důležitého, o čem se mluvit nesmí (to máte jak za minulé totality, jenže většina z vás ani neví, o čem se mluvit nesmí, ale je poměrně důležité to poznat), tak mi to někdo smaže, takže to někdo četl… V mém vydání pak budou zvýrazněné.)
Píšete, že si hraju na advokáta pana Poláka… Vy jste si hrál na advokáta pana Cajthamla, který se svým Trámem "krystalicky čisté zlo" (které skrz svou optiku viděl na prostém Jančovi) měl odpovědět, byl jsem na to zvědavý…
Ohledně pěti a půl věřících - tady je také malé město a není to problém s dopravou (když mohou z vesnic přijet nakupovat do města, mohli by tam přijet i na mši), ale je to problém s Ateismem a Materialismem Lidu, s jejich ignorováním Duchovna, Tradic, Rituálů… Ale vy je nemůžete nutit, můžete je jen zvát. A to o dvou nebo třech je podstatné - když se jich víc nesejde, má to smysl i kvůli těm pár. (anebo se zkute přidat k jinému sboru, pokud jich máte ve městě víc?)
Mícháte finanční stránku dohromady s vírou. |« A pohlédl Bůh na Ducha a na jeho dar, ale na Vlastnictví a na jeho dar nepohlédl. »| Já z vašich vět o "dobrém finančním zabezpečení" cítím vaši závist, zřejmě máte ve sboru finanční problémy? Píšete: "pokud si sbor příliš zvykne (na snadný příjem), může upadnout do samolibého křesťanství". To je totální (a zlý nebo hloupý) nesmysl. Křesťanství a víra nejsou téměř nijak závislé na majetkové situaci. Pokud nemají nedostatek, nenutí je to od víry a obřadů uhýbat k získávání financí. Pokud by se "topili v penězích" a vykořisťovali by chudáky, tak to je pak ale problém, zmiňovaný v evangeliu třeba s tím uchem jehly… Ano, optimální je, pokud peníze nepotřebujete, máte jich tak akorát dost, abyste se tím nemusel zabývat, ani příliš ani nedostatek. A pokud omezíte své potřeby tak, abyste neměl nedostatek. Jedni mají nedostatek a slouží kvůli penězům, jedni zase mají přebytek, a slouží penězům a tomu, co si za ně koupili. Leckteré hračce a zábavě sloužíte a věnujete jí svůj čas, který byste mohli věnovat něčemu lidštějšímu… Optimální je to někde uprostřed, když ani jedním extrémem nejste svazován…
Píšete "raději nevyjadřujte k situaci, kterou vůbec neznáte". To je váš omyl. Vy si myslíte, že jde o ten jeden malý sbor. Já vám tady odpovídám pokud možno obecně, problém zčásti chápu, a podobný problém má dost dalších sborů nejen ale také u církví… (Tedy to, co panu Polákovi vytýkáte, není problém z toho hlediska, ze kterého to vytýkáte.) Víte, a tou větou, že Češi jdou do Číny, se je snažím probudit, aby se pokud možno vrátili, dokud je čas. Oni si to jednou přečtou, psal jsem to i jinde a napíšu to třeba ještě, protože tohle Češi (a leckteří další evropani), kteří jdou do Číny, potřebují slyšet především.
Homosexuály je třeba zbavit homosexuality, nebo přinejmenším promiskuity, jinak nemohou být dobrými křesťany. Jsou tam jen jako trojský kůň, rozvratný element. A společnost celkově je třeba zbavit zjevných homosexuálů (nejlépe tím, že to bude taková hanba, že si to na veřejnosti projevit nedovolí). Co si dělají v soukromí je jejich věc, ale co někde dělají před dětmi, i kdyby se jenom vedli za ruku, jejich věc není, to je věc nás všech, když nám kazí naše děti. Protože když to pak volně (neomezeně) postupuje, tak oni nekončí u toho, že se jenom vodí za ruku, ale páchají mnoho zla, čím dál víc… A ti umírnění kryjí ty nezřízené a zákeřné… ({kryjí je tím, že jsou ve stejné kategorii a obhajují celou tu kategorii svou zdánlivou neškodností, vytvářejí zdání, že jsou všichni jenom neškodní}) A ovšem jako křesťané, oni mohou svou sexualitu kontrolovat vůlí a zdržet se sodomie, zejména když to je na tolika místech doslovně zakázané… A ve sboru, kde jsou i děti, i tím, že se jenom drží homosexuálové za ruku, vytvářejí dojem, že na žádné morálce nezáleží, a jsou tak škodliví už svou přítomností… Kdyby vám na mši přišel někdo totálně opitý, také ho asi vyhodíte… (měli byste.) Svým zdánlivým soucitem a přehlížením byste jednak ostatní uváděli do bludu, že na tom nezáleží, a jeho samotného byste nechávali vězet v jeho špíně, bez morálního tlaku na to, aby se z ní pokusil dostat…

Přidat příspěvek:


















Ověřovací kód